Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-02-02

Läser, läser, letar svar

Jag var i stan igår och fixade lite ärenden. Handlade nya jeans. Fina, men inte så somriga som jag velat. Får vänta lite till innan vårkläderna på allvar kommit in. Våren gör sig påmind. Det märks tydligt att ljuset dröjer sig kvar längre och gröna skott syns i snön. Det töar just nu :)
Ringde dansekompisen. Ha ha, det blir hektiskt den här veckan. Dans 3 gånger denna veckan om allt går som vi planerat.
Var hos vännen i Vik igårkväll. Vi såg Mello tillsammans. Ja, det var absolut de bästa som gick till final. Fast, jag kände speciell kärlek till Linus såklart. Hoppas han hamnar i final så småningom :)

I fm har jag läst och läst. Det finns otroligt mycket att läsa. Så många som är villiga att dela med sig. Intressant och saker sipprar så sakta in. Så sakta. Det är ingen straight linje, det vill jag inte påstå, men dock. Hoppas en del på början till avprogrammering på onsdag.
Känner mig glad idag. Dags att ta tag i min vikt, några kilon innan sommaren är att föredra.


Inga kommentarer: