Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-10-14

Smsnedöst telefon

Känns som jag kommer i skottlinjen för politikeroenigheter. Svårt med manövreringen. Vet inte riktigt var jag landar.
Verksamhetsbesök
, lunchat med vännen från Vik. Elevmöte.
Telefonen rasslar till av sms, inser jag måste bränna två broar. Funkar inte längre med bara dansande, får förklara nästa gång vi ses PUH ! Trist det inte går att hålla det till dansen. Spotify slutade fungera. Det tog tid innan jag fattade att jag hade två konto kopplade till samma mail. Himla tur jag kom på att det ena var kopplat till FB ! Samtal med käraste vännen ikväll.
Bugg imorgon. Litar på min intuition och ser vad som händer. Vågar släppa taget om min plattform :))


Ta i mej med mjuka händer
Håll i mej med all din kraft
Var med mej när vinden vänder
Var med mej när dag blir natt
Låt mej komma, låt mej gå
Låt mej flyga högt och lågt
Låt mej lära och förstå dej


Wiehe


Inga kommentarer: