Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-10-17

Kärleken är blind

Oväntad fika på McDonald`s, jätterolig buggkväll. Känslorna åkte berg o dalbana från förväntan, besvikelse, resignation, kärlek, längtan, glädje, bekräftelse.
Vissa saker förstår jag bara inte. Vad ser HAN hos mej? Varför är VISSA helt blinda? Varför är JAG en sån idiot??
Dansa ger glädje, dansa ger utlopp för passion och känslor.
Somnade som ett litet lamm med tillit och glädje till min egen förmåga att göra riktiga val som på sikt är bra :) Jag kommer våga ge det andra en chans om ödet vill. Står på min plattform. Jag har rätt att älska den jag älskar. Ingen kan ta det ifrån mej. Det är mitt val.
Valen har
gett DEJ det liv du har. Vill du ha ett annat liv så välj annorlunda ! Det är upp till dej och mej.
Somnade och vaknade glad av sms och positiva energier som  höll i hela dagen.
Idag har jag tagit ledigt på fm för att ta emot Anticimex som skall kolla om det finns or i uthuset.
Brandutbildning på em i Rydsgård. Det blir lite stress...får sluta lite tidigare för att hinna byta om och sen till dansen med kompisar. Det ska bli roligt att bara njuta av att röra sig och att bara dansa utan att förhoppningsvis behöva ta ställning :)))


Inga kommentarer: