Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-10-10

Orolig

Idag med ledningsgruppen på fm och hela chefsgruppen på em.  Först diskussioner om riktlinjer för  F- klassen och på eftermiddagen sega Upphandlingsregler.
Föräldrasamtal ikväll. Såg Bonde söker fru på Play.
Sms från en av mina dansekompisar, men det blev ingen dans ikväll. Inte lust eller hunnit för den delen heller.
Funderar över imorgon em. Orolig, Arg på mej själv för att jag inte kan släppa taget om min längtan.  Den jävla timingen verkar aldrig va rätt.
Varför  kan jag inte bara lämna från mej nyckeln och testa?  Det verkar ibland som om det är hundra kombinationslås för nån annan att fixa för att öppna den jävla dörren??
Förbjuder mej själv att dra slutsatser som jag inte har en aning om.....
Står på min plattform, balans, tillit______________________



Inga kommentarer: