Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-10-02

Först grävfest sen ett ödesdigert misstag

Regnat i natt. När jag kom ut i trädgården var det flera nya högar. Mullvaden hade tydligen haft grävfest.......när jag slutat förfasa mej, så råkade jag titta på hålet där fällorna blev satta igår. Båda fällorna utlösta.. Den ena satt löst, men den andra var lite svår att lirka ut....Där satt den !  Jag börjar snart förstå vännen från Rättvik. Kände mej som en riktig jägare....


Anställde min förstelärare idag. Skall bara hitta formuleringen i anställningsbeviset ang. 40 timmars arbetsvecka.
Möte på banken om första lånet till renoveringen av uthuset.
Diskussion om en elev på Fritidsmöte. Samverkansgrupp och sen konferens med lärarna. Hem vid 17.00

Möte i ljusgruppen. Blev bara 2, men det kom en del idéer. Nytt möte nästa vecka.
Jobba hemma imorgon. Skönt !!! att kunna få hjärnan att svalna och reflektera och göra klart lite grejer.



Inga kommentarer: