Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-10-09

Priviligierad

Igår var det Bugg på kvällen. Kom för tidigt. Stod inte ut längre på jobbet efter ett tufft möte. Käraste vännen och hans kompis förgyllde kvällen. Härligt med 6 tisdagar till vi kan träffas live och dansa. Mycket folk, många yngre. Kul men svettigt :)) Oväntat möte med person jag skulle träffa först på fredag. Otroligt som timing kan köra ihop sig. Danskompis blev nog lite besviken.
Stressig dag idag. Ett problem med en lärare som fattas ser ut att lösa sig :)  Problem och lösningar som klaffade. Efter Ap träff bjuden på fantastisk god kvällsmat och mysigt snack med kompis från Ystad.
Var inne om i affären och löpte lakrits till kompisen. Där såg jag ett bautasmyckesskrin på ben som var 43 X 147. Otroligt! Blev jättesugen.  Där kunde jag kanske få plats med allt mitt glitter och glam ha ha. Skall mäta lite om det får plats i sovrummet :) Fick Kiviksäpplen med hem från kompisen. Och en gonattkram på Skype. Nu kan man sova gott :)  Ledningsmöte hela dagen imorgon


 

Inga kommentarer: