Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-09-16

Ingen rast, ingen ro

Regnade i morse, men solade upp uppåt dagen. Jag var på en trist budgetuppföljning med bara minus.  Möte på möte på möte. Ingen NO lärare i sikte :( Slutade senare än beräknat. Tid att passa i Malmö. Körde som en galning. När jag kom in var flera gator avstängda och det gick inte att ta sig med bilen till Triangelns parkeringshus. Fick ställa bilen på gatan i några minuter, medan jag rusade in till möteplatsen och fick med mej personen ut igen för att parkera min bil flera kvarter därifrån . Suck. Det tog mer än dubbelt så lång tid att ta sig genom Malmö och parkera som det tog från Skurup till Malmörundellen. Mötet med tillhörande fika gick bra, men kunde varit mer upphetsande. Jag pallade helt enkelt inte att köra hem efteråt utan stack ner till broren. Blir alltså i stan i natt.
Tydliga hösttecken överallt. Hade stickad tröja och strumpor för första gången idag. Mörkt när man vaknar på morgonen. Mörkt tidigt om kvällarna.

Sidney ! Here I come....om jag kunde, hade möjlighet skulle jag ta första plan...säkert !!

 

Inga kommentarer: