Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-09-21

Dagen började som gårdagen slutade och inte blev det bättre förän på kvällen

Tog spontansemester i fredags. Det var skönt. Körde och hämtade dörren i Esperöd. Hämtade blommor i Ystad och var på Apoteket. Sen tjejgänget på kvällen. Energirikt och gott om uppåttjack. Kul tillställning. Körde dock så det blev inget vin för mej.
Arg på mej själv för att jag blir ledsen och besviken på saker som händer som beror på en hjärna där insikter om nära vänners känslor och behov passerar för snabbt utan att det leder till handlingar.
Vaknade på dåligt humör en reaktion utlöstes av ett oskyldigt sms.

Fotograferingen kändes hastig och jag nödgades bli besvärlig när det gällde möjligheterna för kontroll och påverkan av bilderna, vilket borde vara en självklarhet. Körde hem med blandade känslor och detta blev inte bättre av att jag upptäckte att kameran var glömd på gårdagens tillställning. Fick köra en runda till som tog 1½ timme.  Shit Shit...Beklagade mig för vännen från Svalöv som skrattade hjärtligt åt eländet.
Dotter och barnbarn kom på eftermiddagen .
Balans återställdes dock på kvällen vid en riktigt trevlig 70 års uppvaktning med riktigt goa vänner. Super gott, en påminnelse om saker som är värda att behålla och ta vara på :)

Inga kommentarer: