Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-09-08

Händer en del i Malmö

Körde ner till Parken vid biblioteket. Fullt av familjer vars barn skulle springa Mullelopppet. 2 av mina barn och barnbarn med familjer deltog. Underbart sommarväder.Rolig stämning och glada tillrop. Barbarnen tyckte det var roligt. Medalj och glass. Vi gick upp i stan efteråt och åt lunch.
Jag tog beslut att stanna i stan en dag till. Strosade i centrum, handlade lite kläder och en väska till vinterdansen. Fikade. Hann med ett telesamtal med vännen från Svalöv. Jag är glad för att han finns i mitt liv.
En avstickare till dottern och pratade med barnbarnen tidig kväll blev det också tid till. Lät sen bilen stå vid Värnhem och tog bussen till stan. Det var packat med folk. 5700 som sprang Midnattsloppet. Festivalstämning. Jag blev intervjuad av Sydsvenskan ha ha. Dotter och svärson sprang och jag stod troget och väntade på att de skulle komma i mål. Strongt att springa en mil tycker jag.Körde hem vid 24.00.




Inga kommentarer: