Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-03-23

Tjolahopp tjolahej Tjolahoppsansa

Känns helt Ok idag. Glad :)
I Malmö lyser solen. Här e nästan ingen snö jämfört med Kåse. 

Fick förhandstitt på dotterns tavlor. Fina. Tänkte köpa en på avbetalning:)
Snart Påsk, Fika på nya Bistro i Kåse och konstrunda. Påskmiddag med bror o barn o barnbarn hemma.

Våren väcker mina livsandar, precis som isen väcker andras.
Jag längtar efter jorden mellan mina fingrar.
Skotten och de späda blommorna.

Sanden som bränner mellan tårna.
Sommarkompisarna som planerar och ser fram emot grillkvällarna med vin och ljumma vindar. 

Kärlek???
Tvåsamhet är inget man kan räkna med eller som heller känns som ett villkor.
En önskan och ett hopp? Men kärleken finns i många skepnader i mitt liv.

Ibland i form av en "vän"

Inga kommentarer: