Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-03-29

Påsk


Dotterns utställning är klar. Hoppas bara att vädret blir hyfsat.
Bråda dagar. Har saker att gör med maten för Påsk.

Jag såg ett citat på Fb som jag verkligen står bakom.

Sluta oroa er för åderbrock, rynkor och andra jävligheter !
Låt er leva med mottot; Livet skall inte vara en resa mot graven, med målsättningen att anlända säkert, i en attraktiv och välbevarad kropp, utan snarare en sladdning in från sidan med chokladkakan i ena handen och vinet i andra, och med en kropp som blivit ordentligt använd, för att inte säga fullständigt utsliten, samtidigt som man skriker: "WOOHOO, vilken jävla åktur !"
Å, än en gång tänk på detta:

"Har man skrattgropar i låren, borde det vara ett tecken på ett lyckligt underliv."

Okänd

Ja, jag lovar bli bättre och bättre på att leva och inte ta livet så jä...grav allvarligt !
Men vad gör jag åt saknaden? och rädslan för att tilliten inte håller?
Acceptans för att saker är som de är, mod! och tacksamhet för min förmåga att känna kärlek och passion.


Inga kommentarer: