Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-03-07

Ljuspunkt i chefsmöte

Fullmäktiges ordförande ringde hem igår kväll och sa att de lyft ut ärendet på grund av att den andra intraprenadens personal begärt förhandling. Där åkte vi med på köpet, så ärendet flyttades till april.  Suck, men tur att mitt är klappat och klart med facket i alla fall. Nu blir det parallell process med alla pengarna som jag blivit lovad under tiden.
Lugnet höll fortfarande i sig på jobbet idag. De två nya medarbetarna  funkar bra tillsammans med de andra.
Chefsmöte hela eftermiddagen. De första 2 timmarna var en prövning minst sagt. Som tur var så hade jag paddan med.

Kaffepausen bjöd på eftermiddagens höjdpunkt när jag kollade telefonen. :))
Handlade på vägen hem.
Lagade kotletter i micron. Gamla takter sen köket renoverades sitter i ha ha. Ja, glashällen är skum. Jag misstänker nu att jag kan ha slagit till ett jäkla spislås. Får läsa manualen lite noggrannare imorgon. Bra tös reder sig själv...
Det stormar i Kåse ikväll. Lyktor och fågelfröautomater yr omkring. Min rävkompis sitter på backen och ylar. Tror han vill komma in o ligga i soffan hos Bettan o mej ;)



Inga kommentarer: