Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-03-15

En kväll i samtal och kärlek

Ja, jag är en gammal kärring vid det här laget. Men jag kan känna en intensiv passion för saker och människor i mitt liv. Jag har förmåga att längta och älska, samtidigt som jag står stabilt på en grund där jag hämtar kraft och ny energi. Ikväll är en sådan kväll med vännen från Vik, God mat och samtal. Kärlek? Javisst. Längtan finns... till någon som finns på distans, där allting är oförutsett och outtalat. Framtiden är äventyr och öppningar. Ikväll  är till för landning och laddning :))

1 kommentar:

Agneta Cecilia sa...

Fin skrivet, fina du! Tack för det goda samtalet och den fina blomman i den vackra blå krukan...Passr fint i min köksateljé! Hade en underbar tur hem i sol och glittrande snö i landskapet!
Ha en fortsatt skön helg!
Kram, Vän i Vik