Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-03-10

Idag ska jag skriva på uppsatsen


Trevlig kväll med vännens barn och barnbarn. Melloröstning. Jag röstade som svenska folket när det gällde de tre första.
Körde hem när jag vaknade. Då ville jag bara hem. Jag börjar få svårt att hantera att fysiskt vara på en plats och mentalt nån annanstans. Känns ibland snudd på ohållbart. Snöar lite och blåser fortfarande full storm här. Jag står nu på min plattform och inväntar balans i mitt inre……..  
Nu skaaa jag vara effektiv och skriva på min uppsats idag och verkligen förtränga att vissa vill beta av halva Skåne.
1 timme senare…………….balans uppnådd
Hjälper det att stirra på mobilen?...nä tänkte väl de. Nu skall jag vara effektiv effektiv effektiv heeeela dan Börjat med att låsa upp spislåset för att kunna koka äggen ha ha J
 
 

Inga kommentarer: