Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-02-28

Lunginflammation


Hade feber i söndags, kände att stämbanden inte fungerade.  Tog Ipren och körde till jobbet för att fixa ett par inbokade grejer. Hade tid hos doktorn på em. Blev gradvis sämre till jättesjuk. Doktorn konstaterade lunginflammation. Mådde så fruktansvärt dåligt. Satt i en stol hela natten för att få luft Vännen Karin ringde 1 gång i timmen till sent på natten. Jag hade i dimman tankar på att jag inte skulle överleva natten. Usch!! Vände lite på morgonen. Vännen körde och fixa mer medicin och halstabletter och lite mat idag. Känner mej lite bättre, men inte mer än att jag legat helt utslagen hela dagen Fortfarande jätteont så fort Iprenen släpper. Hoppas på att penicillinet börjar verka mer imorgon. Vännen kom med en fin tulpanbukett som uppmuntran. Blev glad

1 kommentar:

Agneta Cecilia sa...

Tänker på dig och att du ska vara tacksam o glad för att Karin finns där för dig! SJälv krasslig idag men febern verkar ha släppt nu...Nu får vi se till arr vli bättre! Kramar med ännu ett fång tulpaner från mig!