Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-02-25

Estelle Silvia Ewa Mary, Hertiginna av Östergötland




Jag skulle ladda upp en video. Av någon anledning så fungerade det inte, fast den försökte hela natten.
Prinsessans namn blev officiellt igår. Otroligt vilken mediabevakning och uppståndelse. Svårt att förstå att varenda nyhetssändning varit fylld av detta de sista två dagarna. Ledig igår. Dotter och barnbarn anlände vid middagstid. Efter matten körde vi ut till skogen och stranden. Det blåste full storm vid stranden och näst intill sandstorm. Vi var som isbitar när vi kom hem. Ingen vårkänsla idag inte. En brasa kurerade detta.  Min bror tittade in på em. En godisskål gick åt. Spel på Bolibompa och legobygge.  


1 kommentar:

bolibompa spel sa...

Intressanta nyheter och underhållning plats, kommer att rapportera till mina vänner om denna webbplats på Facebook. Jag är en flitig besökare till din webbplats. Också ett bra spel webbplats bolibompaspel