Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-02-05

Fyrkantig hjärna

Nästan ingen feber idag. Rätt pigg, men lite trött. Hostar som attan. Målat en tavla, inte klar. Sytt lite på det där projektet som jag aaaallldddrrrrig blir klar med. Började klä om min soffa. Skall äntligen "offra" det hemvävda ylledynvaret. Det blir snyggt, men klammerna till häftpistolen tog slut. Måste fixa nya. Chattade med kompisarna på FB, snackade med dotter och barnbarn på telefon.
Tänkte konfigurera Ipaden så den blir mitt nya arbetsredskap...som förhoppningsvis skall ersätta kollegieblocket. Oj Oj Oj fick till slut mitt kontantkort att funka till apparna...laddade ner och laddade ner...fattade inte hur Iclouds skulle konfigureras. Då var jag så trött så ögonen snurrade i huvet. Vissa saker funkar inte som min dator...Det tar längre tid för kärringar att komma på hur det funkar. Men skam den som ger sig. Det börjar klarna, men nu gäller det att prioritera lite tid mens det är färskt.
Katten är orolig, har börjat löpa. Hon saknar som jag vår gemensamma vän.

Inga kommentarer: