Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2011-08-23

Intensiv arbetsdag med inspiration . Vilokväll ikväll

Klockan ringde efter  5 timmars sömn. Körde till flygplatsen och hämtade föreläsare. Fick inte hans Powerpoint presentation att funka. Ingen adapter till hans Mac så det gick inte koppla in den i nätverket. Open office gick inte med hans fil. IT supporten misslyckades att installera Powerpoint viewer. Panik! Lyckades sen hämta en annan personaldator , bärbar med office som fungerade. Han kom igång 7 min för sent. Jag rusade och skulle kopiera åhörarkopiorna. Kopieringsmaskinens häftfunktion pajade, så jag fick häfta om manuellt. Puh ! Äntligen klart. Jättebra föreläsning. Körde tillbaka till flygplatsen. Diskussioner i grupper på em. Jag agerade flygvärdinna och servade med lite frukt. Är faktiskt trött ikväll !! Tar en vilodag från festivalen. Måste in och lyssna på musiken igen onsdag-torsdag :-))

Inga kommentarer: