Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-12-05

Utvärderingskonferens

Glad varenda dag så länge snökaoset kan hålla sig längre norrut. Har dansat regndansen ha ha. Jag körde hem från jobbet vid middag för att kunna börja sammanställa resultat och planera utvärderingskonferens och börja på Verksmahetsberättelsen utan att bli störd. Jobbat till nu! med lite avbrott för "Bonde söker fru." 11 timmars övertid bara denna veckan. Blev trakasserad av en högerextremist på FB. Blockat ! Fått nån enkät om  arbetsmiljölagen från kommunen. Jag vägrar göra den innan jul! Det är helt sjukt med allt detta pappersarbete och dokumentation. Vart e vi på väg ? Jag tror jag ska vägra vissa saker. Vad fan skall man prioritera, eleverna och måluppfyllelsen eller byråkraterna?? Lås in Björklund!
Tagit foto på mina adventsfönster.










1 kommentar:

Agneta Cecilia sa...

Fina julfönster...Får snart se dem IRK!

Kram