Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-12-09

Crosstrainer, barndop och snöoväder

Körde till Malmö för att testa en crosstrainer som jag sett på annons på Team sportia. Det blev inte den, utan snäppet större eftersom steglängden har stor betydelse tycker jag, Nu är jag snart med crosstrainer. Skall hämta den i slutet på veckan. Alltså ingen ursäkt längre för att inte träna. Jag är taggad!
Barndop i S:t Andreas kyrka. Vännens andra barnbarn. Första gångne på 6 månader som jag såg honom i nåt annat än jeans. Hoppas det blir oftare i fortsättningen :)
Snön vräkte ner. Jag vågade inte stanna på lunchen. Körde hem i dålig sikt, blixthalka och snömodd. Inte kul ! Jag var tacksam när jag satt i garaget hemma och både jag o bilen var i oskadat skick. Tog fram stora snöskyffeln.


Inga kommentarer: