Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-12-11

Jobbat hemma idag

 
Skönt att inte behöva gå ut och skotta i morse. Jobbat med Verksamhetsberättelsen och hann med lite annat också. Skönt att få vara ifred. Pratat i telefon och dealat med Personalbemanningsföretag. Diskuterat med FB vännen som jag tog bort. Intressant ha ha. Heder åt att han tyckte han var orättvist behandlad. Jag tänker att jag mer aktivt skall bekänna färg och ge mej in i debatten. Jag är så jäkla trött på inskränkta människor med förutfattade åsikter, som inte diskuterar utifrån fakta och som inte ser att världen och Sverige ser annorlunda ut  nu än för 50 år sedan. De får inte vara oemotsagda längre.
Jag har varit ute och skottat gångar runt huset ikväll. Än har kärringen kråser ha ha. Fått mail om att jag kan hämta min crosstrainer. Kul Kul !
Alla julklappar inköpta. Budgeten spräckt.

Inga kommentarer: