Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-12-10

Nobelfest på Skolan och i Stockhom

Halt i morse, men annars inga problem att ta sig till jobbet. Vi firade Nobel i alla klasserna. De äldre eleverna hade förberett olika stationer och lärde de yngre eleverna om forskning. Nobelmiddag för alla och sen dans förstås. Vals. Kungen och drottningen var såklart också med. En speciell dag. Körde hem vid halv 2. Satt och skrev på verksamhetsberättelsen till kl 19, sen blev det Nobel på TV för hela slanten. För första gången någonsin, så tog jag bort en vän på FB för hans åsikters skull. När skillnad på värdegrund är milsvid så väljer jag bort. Inga rasister eller fascister får  finnas i min närhet och ta del av mitt liv !
Jag skall jobba hemma imorgon och fortsätta skriva på bokslutet.



Inga kommentarer: