Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-12-06

Pendlat mellan chefsmöte och tonårsoppportionism

Två tonårstjejer som kommit i konflikt med en lärare betedde sig på ett oacceptabelt sätt. Oproffessionellt beslut från personal igår orsakade turbulens. Upprörda känslor på många håll. 2 timmar för sent till chefsmöte. En vända till skolan igen efter 1 timme. Men det var hyfsat lugnt. Lugnet före stormen kanske he he. Föreläsning om hälsofrämjande arbetsplats av representant från Bunkefloprojekt. Trötthet i del av rektorsgrupp resulterade i fnisstönteri. 
Fick ett mail från MP igår kväll om att de skulle ta bort min profil om jag inte gick in. Tillfälligheter gjorde att jag loggade in. 5 månader sen sist. Vems nuna är det första jag ser ?  Inte förvånad.
Barnbarnet ringde, jag skall hämta henne imorgon efter jobbet. Hon ville länsa min paketkalender. Såklart jag hämtar henne. Vännen får acceptera bortprioritering .


 

Inga kommentarer: