Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-12-18

Tolksamtal och personalfest

Full rulle hela dagen. Genomgång av en del fakturor och postutskick med administratören. Budgetgenomgång av ekonomen inför bokslutet.  Samtal med chefen. Folderutskrivning och reklamutskick.  Pepparkakspaus med rektorskollega. Föräldrasamtal med lärare och tolk. Och så äntligen! Stråhatt och solbrillor på. Resan till Honolulu var bokad. Snabb incheckning men blev visiterad av idrottläraren. Chicka flygvärdinnor och en purser serverade drinkar och tilltugg på planet. Väl framme fick vi hawaikrans, middag med underhållning och sen blev det diverse tävlingar och kurs i hula hula dans. Ja herre g..  jag höll mej nykter. Spanskläraren snackade finska och han och idrottsläraren körde med deeptalk efter en flaska vin. Fritidspedagog lekte semestermarodör med shorts och  badlakan. Lågstadieläraren flippade ut på dansgolvet. Jag höll stilen. Kul Kul. Trevligt och jättegod mat. Sen fick jag ju Julpresent, ytterliggare tillbehör till träningen. Oj Oj Oj vad jag kommer att "shapa" mig.
 

Inga kommentarer: