Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-07-01

Loppmarknadsfynd och Åbergs trädgård

Regnade i morse igen. Uppe tidigt och körde trädgårdsavfall och lite bråte till återvinningen när de öppnade. Jag fortsätter med tömningen av uthuset. Loppmarknad i Svenstorp. Jag förlorade en budgivning och vann en.  Kom hem med nygammalt trädgårdsmöblemang.
Körde till Åbergs trädgård och handlade både perenner och nya sommarblommor. Det blev en hel del. Alla penséerna utbytta och alla krukor med nya blommor, amplar i rosenbågen och en del nya färgklickar i rabatterna. Hel dagen har tillbringats ute. Planterat och suttit i hammocken och läst i min nya bok.
Nu finalen i fotboll Heja Italien !!
Jobb och vardag imorgon. Ska försöka möta den med kärlek och tillit och inte låta alla problem störa min sinnesro.



Inga kommentarer: