Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-07-02

Jobbet och tanken på en viss person su... :((

Anställt två lärare…One more left to get…och jag tror risken är stor att jag inte får tag i någon innan hösten som har den kompetensen…och just nu ski… jag i det. Jobbet står just nu inte högt i kurs…försöker förtränga det..Jag har mycket att se fram emot i sommar, semestern börjar på onsdag…får väl gå in som vanligt några dagar mitt i…ingen rast ingen ro….hinner inte klart innan..det är bara att stänga av som det e nu……bjuden på Magnus Uggla konsert  i Sövde, ska bli kul.
Klippt gräset ikväll och varit ute i trädgården tills nu. Underbart! Allt prunkar och lyser. Suttit i min nya hammock och njutit innan jag gick in för kvällen och ätit jordgubbar.
Min jordgubbsförsäljare gav mej en egenhändigt hemmalagad burk jordgubbssylt  gottigott gott

Inga kommentarer: