Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-07-09

En händelserik dag

Idag har jag träffat en massa nya trevliga människor, ätit jättegod mat och lärt mej en hel del. Det bådar gott för de närmsta dagarna. Jag har smitt min första ring i fyrkantjärn av sterlingsilver med instansad text. Det var jättesvårt, men fantastiskt roligt. Träffade en gammal "vän" från Svalöv och det kändes jättebra. Fantastiskt roligt att vi båda kan fixa att träffas och prata och ha trevligt. När jag kom tillbaka till rummet fanns ett mysigt meddelande på andra mobilen från nya vännen :) Ännu ett mail på FB som gjorde mej ledsen eftersom det bara bekräftar saker som jag redan vet om en viss person. Från och med nu avslutar jag den konversationen utan de minsta aggressioner. Natti natti, ser fram emot morgondagen.


Inga kommentarer: