Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-06-01

Effekten av en rolig kväll gav tecken på utmattningsyndrom efter krävande dag

Ja, det var verkligen en rolig kväll. Mycket skratt och givande samtal. Maten var fantastiskt god. Bara mitt rum hade en del övrigt att önska. Bl.a. så gjorde ventilationen mej nästa lomhörd. Slängde av grejerna när jag kom hem och åkte till Ystad och handlade och fixade grejer till i morgon. Beställde fisk och romsås som skall levereras imorgon kväll. Nu e jag helt slut till kropp och själ. Det blir sängen efter let´s dance, om jag orkar?........

Ta tillvara sommardagarna!
1 juni

Var glad min själ, åt vad du har
Nu har du hundra sommardar
och detta är den första.
När solens lopp sin ände tar
Då har du nittionio kvar
och någon blir den största.
Giv noga akt på var du står
imorgon är med ens igår
det går så fort att vandra.
Lägg märke till att vad du får
är hundra sommardar per år
imorgon är den andra.

Caj Lundgren, Kajenns bästa

Inga kommentarer: