Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-06-13

Flyga fritt kan man också göra i tanken

En sanslös dag. Sprungit hela morgonen. Utvärdering med fritidshemspersonalen. Sprungit. Konferens med lärarna. Anställningsintervju. Klassorkesteruppträdande med 2 or och föräldrakväll, konsert med 7 or också föräldrakväll. Hem och skriva minnesanteckningar från utvärderingskonferens och sen några glas vin och skriva sommartal. Helt uttömd på all kraft och ändå så måste jag ha ny kraft till en likadan dag imorgon...och sen en intensiv helg och måndag och..... Jag hoppas jag överlever i år också.
Nu skall jag meditera. Nu skall jag flyga fritt en stund. Nu kan jag längta och drömma innan jag lämnar alla måsten för en stunds vila.

Ps bilder av skärmflygarna från Kåseberga




Inga kommentarer: