Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-06-23

En fantastisk midsommarafton


Ja det regnade som spön i backen när mina 20 gäster kom på eftermiddagen. Det blev ingen tur på backen med kaffekorg och champagne. Ja, 5 kampen var lite avslagen och heja ramsorna blev lite matta för det var både kyligt och vått. Men sen blev det ju desto bättre. Maten blev jättelyckad och kvällen blev fantastisk. Mycket skratt och roliga upptåg, många gäster som hade jätteroligt. Dans till kl 01.30. Än kan di gamle ha ha. Gästerna som drumlade hem på morgonkvisten, en del hade svårt att cykla rakt, men det hade varit en jättelyckad kväll. Jag är så tacksam för att jag faktiskt har möjlighet att bjuda dessa trevliga människor till mej på fest och att de faktiskt vill komma och fira midsommar med mej.
Dotter med familj festade med sina kompisar på ängen vid Ale stenar och låg i tält. De sitter nu i trädgården och äter frukost. Min nyfunne vän med fru kommer när de vaknat och skall hjälpa mig med tältet.
Bara en sak som kändes sorgligt. Och nu vill jag veta hur det verkligen är?



Inga kommentarer: