Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-06-12

Kalldusch efter pålägg med sting




Jobbat hemma idag. Det är enda sättet att kunna vara effektiv och slippa alla ställtider efter konstanta avbrott.
Nu har jag några stressiga dagar fram till skolavslutningen och därefter 3 dagar nästa vecka. Sen är det lugnare på jobbfronten.
Samtidigt hetsen med min Midsommarfest för 21 personer. Laddat ner förslag på femkamps lekar och börjat planera maten. Tält ska sättas upp och bord och stolar skall fixas. Tufft när man är själv om allting, men det ska bli jätteroligt.
Fick en Chiliplanta i födelsedagspresent av vännen. Smakade lite försiktigt och det kändes helt oförargligt. Jag skivade upp en hel på ostpålägget. Jag hann få i mej halva mackan innan det tog fyr. WOW ! Jag fick spola munnen med kallt vatten i 10 minuter ha ha. Jag gick en en lång runda vid stranden.
Halv 6 fick jag ett infall och körde till Bo Olsson för att köpa ny hammock. De var slut…Synd, får vänta nån vecka till innan man kan sova middag ute.
Jättevallmon och aklejan i min trädgård blommar.
Tjafsat med grannen som tvunget skall sätta upp staket längs tomten. Han fick mina bräder och så skulle han måla och bygga. Hm, det blir inte som jag hade tänkt mig. Men får acceptera. Kanske inget att vända upp och ner på världen för.




Inga kommentarer: