Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-06-24

Regnväder gör att man får en del gjort


Alla spår av midsommarfesten borta. Årets kobilder tagna. Tältet vikt och packat, porslin och glas diskade och insatta i skåpen. Alla tomburkar/flaskor ihopsamlade och kvarglömda grejer lagda i bilen för återlämning.
En representant från Biodlarföreningen har hämtat 95 % av mina biodlargrejer, resten ska jag prova sälja på blocket. Första lilla steget till att tömma uthuset på grejer. Snackat med vännen med lastaren om att jämna plank och buskar m.m. norr om uthuset för att kunna få plats med en carport. Nödvändigt om jag skall kunna ha plats till bilen på vintern för att få uthuset uthyrningsbart. Suttit med räkningar och stått i ösregn på återvinningen. Vilket jä.. väder.
Nu blir det ligga i soffan och läsa min nya bok.















Inga kommentarer: