Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2011-10-12

Krycka, kommunstyrelsemöte och ”En Kvinnas doft”

När jag skulle stiga upp i morse så kunde jag inte stödja på högerbenet. Smärta i hälen !!! Jag fick ta fram en krycka. Jag insåg att jag måste nog beställa tid hos en expert, och då menar jag inte buggkursledare ha ha. Förmiddagen var utbildning tillsammans med fritidspersonalen. Mycket givande. Hetsiga diskussioner när jag kom till skolan…, men det löste sig. Kommunstyrelsemöte på kvällen. Jag skulle vara tillgänglig för frågor ang. svaret till skolinspektionen.  Intressant upplevelse, men det gick smärtfritt.  
Handlade tryffelchoklad med champagne på väg hem, mmmmm.  Faktum är att foten var betydligt bättre på em och kvällen. Ont krut förgås ej he he.
Filmen ”En kvinnas doft” går på 8:an. Jag tror jag har sett den 10 gånger. Det är en underbar film. Jag njuter.

Inga kommentarer: