Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2011-10-22

Fullastad bil



Igår fick jag fick ett sms som jag blev glad åt. Acceptans och” NO hard feelings” från andra hållet . Åkte till Malmö. Hämtade barnbarn och vi åkte och handlade mat som han bestämde till helgen. Fikade hemma hos  dottern. Hon var ledsen för att någon nära vän  gått bort alldeles för tidigt. Vi fick en trevlig  eftermiddag tillsammans.  Jag tänker mycket på hur lyckligt lottad jag är. Ibland tror jag det är ren tur att det gått så bra som det gjort med allting.  Jag hann ner till andra barnbarnet också och lekte en stund och var behjälplig vid läggdax. Körde hem vid 10 tiden.
Det känns bättre i hälen..faktiskt. Jag hoppas på det bästa.
Vaknade till en strålande dag. Fixade lite hemma. Skickade brev till en del av sponsorerna om festen.

Körde till miljöstationen med trädgårdsavfall. Det är fantastiskt hur mycket det får plats i en peugeot. Min bil skulle kunna vara en levande reklampelare för hur mycket man kan få in. Ha ha. Men vad gör man  om man inte har drag på bilen

Fest ikväll hos goda vänner.  Taggar upp.

1 kommentar:

Agneta Cecilia sa...

Franska bilar e bra! Vive la france! Hoppas du hade en trevlig kväll med vännerna! Själv hade jag o Gunilla det supertrevligt i Malmö i fredags då vi först åt gourmetmat på restaurang Atmosfär och sen såg vi Les Miserables. Vi ses i veckan! Lunch på torsdag efter ledningsgruppen? Kram