Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2009-03-29

Att bränna upp all gammal skit

Har varit i trädgården i flera timmar. Puh, träningsvärk i armarna. Och ont i ryggen, men annars Ok. Har bränt en djävla massa löv och ris i den gamla koppar kitteln. För varje hög jag räfsade ihop och brände var det som om all skit bara gick upp i rök. Klumpen i magen har nästan försvunnit och en hel del skit försvann med röken. Längtar till Påsk då jag ska träffa mina små gullungar. Skall lägga mej i soffan nu och läsa en tönn, plastig, snuskig, flashig och sminkig tanttidning, så det så

1 kommentar:

Agneta Cecilia sa...

Låter skönt att du blivit av med "gammalt skit"...
Tack själv för en skön kväll! I natt kom insikter till mig liksom du beskriver det i "spår i sanden att välja följa-vara sann mot mig själv och ta nya beslut med mod och inte rädsla!" Tack!
Var i Lund idag och träffade M som, efter omständigheterna, mådde bra men som fortfarande värjer sig...

KRAM!