Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-07-08

Smärre chock

Barnbarnet kom inrusande i morse och sa mormor mormor,  nu har mullvaden grävt 3 nya högar. Sagt och gjort , jag ringde mullvadsjägaren i Gröstorp, som var i faggorna och kom på studs. Nya fällor utsatta...inget e som väntans tider. ha ha Käraste vännen hörde av sig på telefon och kom senare med ett provocerande förslag. Sms som först gjorde mej ledsen, sen konfunderad. Jag gick in på fejan och fick en smärre chock. Undrar vad som hänt?
Kompisen ringde och undrade om jag skulle följa med till stranden. Först glass vid hamnen med dotter och barnbarn sen lite städning. Ordningen återställd. Broren kom på besök, men jag hade inte tid mer än en liten stund. MP-kompis ringde och ville bjuda på fika, men kände mej helt förvirrad, så jag tackade nej.
Stranden i några timmar. 16 grader i vattnet. Brrrr ! Jag blev lite uppdaterad och hon också ha ha. Hem och
TYSSST i huset.
Ska ringa och bli uppdaterad, sen hamnen och ta en öl med kompisarna.



Inga kommentarer: