Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-07-13

Balans återställd !

Är själv förvånad. Något har hänt och håller på att hända med mej. Plattformen prövas…….och den håller faktiskt. Ja det var rätt beslut idag, om man tänker på sikt, på vänskapen, på möjligheterna till en ev. öppning som inte som vanligt är så djävla kortsiktig. Idag hade han absolut rätt. Det känns OK, det känns som om vi nuförtiden kan överbrygga saker som vi inte kunde tidigare….det känns bra.

Mitt favvocitat:  Vi lever så kort tid och är döda så djävligt länge, så nu skiter jag i detta och går ut i solskenet / Gardell J


Tänker se om jag kan så smått koncentrera mig på att börja smula ner den där muren som fanns där i tisdags. Personen biter sig envist kvar trots allt. Hans kontroll och sinnesro rubbades helt klart i sina grundvalar. Får väl se om han ger mej nån öppning? Om inte annat så har jag nåt att koncentrara mig på ha ha.  Utmaningar gillar jag ju!

Loppmarknad idag, ev. Malmö ikväll? Solen skiner och fortfarande semester. Rosorna blommar i min trädgård. Härligt !

Inga kommentarer: