Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-07-01

Dålig start på sista jobbveckan

Lite ur balans på söndagmorgonen. Stack till Kivik och handlade nya mattor till sovrummet, äntligen! Skulle ha gjort det för länge sedan. Gott samtal från käraste vännen. Oväntat besök från kompisen i smedjan på em och som vanligt fick jag en massa råd om bygget, ha ha. Uppskattar det verkligen, och han har ju rätt för det mesta, men man får passa sig att inte säga emot ;)
Dansekompisen har ryggskott, det vara bara början. Tveksam om jag skulle köra själv, men bestämde mej till slut....fel beslut! Kass orkester, lite folk, överskott på tjejer. Nog den sämsta kvällen hittills på flera månader? Danmarksturistande danscharmören dök heller inte upp trots att vi bestämt att ses där. Jag blev verkligen på pissehumör, vilken inte blev bättre trots tappra försök från nåra andra att muntra upp mig. Jag fann att det bästa jag kunde göra för att inte skapa mer minusvibbar var att köra hem efter pausen, vilket jag gjorde.
Inget svar på sms!
Jag har bestämt mej idag för att begära utträde ur haremet. Jä.. pucko!
Jobbat idag, segt, stack till skogen vid 2. Underbart väder. Jag gick en lång runda, fotade och snackade med korna. Ibland får man intelligentare svar där än från somliga ;)



 


Inga kommentarer: