Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-07-19

Malmö är min stad ♥

Barnbarnet och jag tvättade bilen på Preem i Ystad, sen vaxades den i biltvätten. Som hon slet, den lilla ..och jag. Den fullkomligt glänste ikapp med solen.
Körde och lämnade av henne i Dalby. Styrde sen bilen till Malmö. Strosade i stan, hämtade min ena ring hos Efva Atling ”From here to Eternity” maffig. Tillbringade em och kvällen i Västra hamnen. Njöt på trätrappan med jordgubbar och en bok. Satt i solstolen vid Expresso house med en chai latte och fucaccia och kollade skärmsurfarna. Gick en lång runda längs stranden förbi Kallbadhuset och bryggorna. Underbar dag! Njöt av livet.

Det verkar som vännen stuckit till Malung för att dränka sina sorger? Inte ett livstecken.
Huserar hos broren.











Inga kommentarer: