Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-07-15

Ajax suger ! --idag beställt fantastiska födelsedagspresenter

Började dagen med gräsklippning och gillrandet av nya fällor. Kriget fortsätter mot marodörerna. Åkte med kompisen till loppmarknad. Hittade en spegelram av gjutjärn och ett träsnitt som är fint och troligtvis värt nån tusenlapp?
Ja, igår kväll blev det dans. Körde ensam eftersom kompisen hade sin dam hemma. Den absolut sämsta orkester jag hört sen jag började dansa. Lite folk. Men käraste vännen var där, så många goa danser som förlät den i övrigt kassa stämningen.
Stack till Malmö efteråt. Tänkte sova hos broren men han svarade först inte i någon av telefonerna och när jag sen körde dit och började installera mig såg jag en väska som stod på golvet och indikerade att han hade dambesök. Det vara bara att smita snabbt som tusan och sticka och väcka ena dottern. Sov i barnbarnets säng ha ha. Fick 4 blomsterbuskar av dottern att plantera i trädgården.
I Fm strosade på stan. Beställde två helt underbara Efva Attling-ringar för avhämtning för mina födelsedagspengar. Helt enkelt fantastiska!
Körde bort till vännerna i smedjan och satte 2 av buskarna när jag kom hem. Upptäckte sen att han varit iväg och tömt släpen med MITT skit i och satt tillbaka den tom. Otroligt vad hyggligt! Tacksam för såna goa vänner. Vet inte hur jag skall kunna ge tillbaka.

Inga kommentarer: