Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-07-04

Jobbar hemma idag SNART ! ! !

Jobbar hemma idag. Nu känns det som om det finns en ände på det. Tror jag skall drista mig till ett glas vin till fikan med kompisen på fredag.
Turbolent tisdagkväll. Betydligt kraftigare reaktion än väntat. Vet inte riktigt hur jag skall tolka det? Nog aldrig sett en sån sammanbiten min och blixtrande ögon som följde mej hela kvällen. Han kunde inte ens koncentrera sig på alla de andra galanta damerna, he he
Inte blev det bättre av 2 magneter som bestämt sig för att dansa sista dansen med mej. Fick smita på slutet.

Telesamtal med käraste vännen som alltid får mej att längta.
Jobbade med schemat igår med kollegan och lade ut NO lär. tjänsten.
Lyssnar på Eros Ramazzotti...passionens musik klingar medan jag skriver utvärderingar och andra sammanställningar. Fixat dressincykling till Kickoffen för personalen till hösten. Längtar till fredag. Den jag kommer sakna mest i sommar är vaktis som kom in glatt skämtande igår om bautaproblem med uppsättningen av en gungställning. Han har nåt att lära mej ;) Dotter och barnbarn kommer i helgen :)))) Privata mobilen tyst idag, :(
Skall vittja mullvadsfällorna sen, ser fram emot det med spänning ha ha.....nu när jag kommer vara ledig ska jag bli jävligt mycket ettrigare. Den jä... mullvaden skall inte få en sek. frid ha ha ha
Blåklockorna i trädgården klingar i takt med vargbjällrorna på fåren på backen.




 

Inga kommentarer: