Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-08-07

Vad fan är Badoo?

Fått flera mail från något som heter Baddo på min hotmail. Tydligen nån slags community som skickar spam till folk man har på sin msn lista. Det står att jag har flera mail från någon jag känner och för att läsa dem, så måste man registrera sig. Hur man än gör, så nästlas man in i skiten. Varnar alla för detta som skickar spam till folks maillistor!
Idag har jag jobbat till sent. Suttit med schema halva dagen med min schemaläggare. Höll på att bli tokig. Ringde till 10 personer och ändrade tider. Nu ser det ut som om det skulle kunna gå ihop till slut.
Sorterade ut skit från uthuset och la i "handymans" släp. Sorterade smågrejer i lådor som jag inte nändes slänga. Bra att ha he he. Beställt tid på banken till att diskutera mitt uthusprojekt. Ledig imorgon. Jag skall på galej med bästa kompisen, tjohejsan.

När man förlorat någon man älskar, så lär man sig sakta att leva lycklig utan dem. Man bevarar dem säkert och oskadade i sitt hjärta.

Inga kommentarer: