Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-08-13

Blodtrycket åkte snabbt upp i topp idag


Alla medarbetare på plats. Kokerskan sjuk, så jag fick köra 1 timme tidigare på jobbet och sticka och köpa bullar på bageriet och pålägg på ICA till frukosten med 25 personer. 3 nya medarbetare. De känns helt OK so far. Infolista och lite körschema inför imorgon. Gjort ett komplicerat arbetsschema till fritidspersonalen, detta höll på att driva mej till vansinne innan jag fick ihop det..
Kom inte ifrån förrän halv 6 och då låste jag in nycklarna i arbetsrummet. Eftersom jag har egen nyckel, (bara huvudnyckel går att öppna med), så fick jag ringa till vaktis som fick köra från Slimminge och öppna för mej. HM…Tur han är så snäll J

Ringde kompisen från Malmö och planerade festivalkväll, ringde och kollade fönsterstorlekar på Esperöds bygg, ringde och beställde tid på djursjukhuset till sterilisering av katten och ringde restaurang och guide och Kryddgård för att dubbelchecka så bokningarna inför Kickoffen med personalen imorgon är klara. Till sist ringde jag kompisen med lastaren. Tel. samtalen under tiden jag körde hem.

Kompisen med stora lastaren kom och åt kvällsmat och vi planerade röjningen av marken norr om uthusgaveln till att sätta carport på.
Distans healing ikväll till mej och någon speciell som behöver



Inga kommentarer: