Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-08-14

Kickoff med personalen

En heldag tillsammans. Kryddgården i Köpingebro, Wallandervandring i Ystad, lunch Wendels i Sandskogen och rundtur i Klostret. Fruktansvärt intensivt men väldigt trevligt och det kändes om om alla som var med uppskattade dagen. Fick dock inte stopp på guiden på klostret som jag kände sedan innan. Det tog dubbelt så lång tid som var avsett. Vi fick bryta när parkeringsavgiften gick ut ha ha. Jag var helt slut när jag kom hem. Skulle springa en runda, men slocknade i soffan.
Segade mig upp efter 1 timme. Läste mail och skrev ett. Jobbade sen i trädgården i drygt 2 timmar. Informerade grannen om mitt carportprojekt.
Funderar om jag ska slå till på fönstret som jag hittade i Esperöd. I så fall måste jag hämta det imorgon efter jobbet. Carpe Diem, försöker ta en dag i taget och glädjas åt det som är positivt och får mej att må bra. Gott med kvällssamtal om hur dagen varit. Natti









Inga kommentarer: