Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-08-27

En stor oro för någon som är utsatt

Idag lyckades fullmäktiges ordförande lyfta ut min fråga från dagordningen. Otroligt att det lyckades. Nu hoppas jag på att få yttra mig så att det blir rätt beslut. Fick ta simskolebarnen idag så det blev ingen middag för mej. Vägarbete på flera ställen på pendelvägen. Helt otroligt vad det tar lång tid till och från jobbet. Körde till skogen när jag kom hem, fantstiskt ljus och ljumma vindar.
Känner en stor oro för gamle vännen som verkar helt hjärntvättad. Situationen går käpprätt mot katastrofen. Men jag kan inte göra något åt det. Det känns sorgligt. 

Muraren ringde, väggen värre än jag trodde. De måste näta hela väggen och använda spec. starkt puts.
Tur att telefonsamtalet som avslutade dagen var positivt och varmt.

Inga kommentarer: