Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-08-29

Möten och telefonsamtal, men också ett brev

Det låg ett brev i lådan. Strax efter jag läst det ringde telefonen. Det var barnbarnet. "Har du fått brevet mormor?" Ja det har jag, har precis läst det. Det var jättefint, sa jag. Barnbarnet:" Det ligger aldrig ett enda brev i vår brevlåda" Ok då får väl mormor skriva ett till dej ikväll då, sa jag. Barnbarnet: " Jaaa"
Idag har jag haft möte med kommunfullmäktiges ordförande, pratat med skolinspektionen, suttit med den snart avgående No läraren med enkätprogrammet och fixat med trivselenkäter så jag själv kan hantera systemet  när han slutar. På eftermiddagen konferens med lärarna.

En del ärenden i Ystad, bl.a fixat litteratur till min nya utbildning. Ska iväg 2 dagar nästa vecka.
Murarna hade hunnit en del. Städat bland verktygen för att få plats med mina sorterade plastlådor med "allt" sorterat från uthuset i.
Var så trött, så jag orka knappt prata med vännen.
Behöver verkligen sova 8 timmar i natt.


Inga kommentarer: