Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2011-11-12

Ullared är överreklamerat





Jag åkte dit med en kompis. Bilresan var trevlig. Ullared var fullt av folk och alla trängdes med vagnarna. Jag gjorde av med 4000:- Hittade en dammsugare och lite annat som jag ”behövde” Att traska runt där i trängseln i 5 timmar gjorde mej stressad, folkilsken och hagallen. Dessutom värkte det i min stackars häl. Nä jag var glad när vi kunde köra hemåt. Blir nog tyvärr både enda och sista gången jag tar mej dit.
Dottern med kollega varit här hela dagen och röjt med motorsåg i min lilla dunge på mina ägor på backarna. Det blev en stor hög med ved och de små trädplantorna som vi vill behålla fick ett frirum att växa på. Vädret var superbt och jag gick en runda i solen och fotograferade lite.  Skrev ett mail som jag skall skicka imorgon. Jag var på Rusta och köpte ljusnät till trädgården.
The greatest revenge is to accomplish what others say you cannot do

Inga kommentarer: