Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2011-11-13

Sol, som gjort för att sätta upp ljusslingorna i trädgården

Dottern och kollega var uppe tidigt och fortsatte med skogningen. Nyfikna bybor börjar ta vägarna förbi. Det kommer bli fint, nu kan man gå där inne. Jag undrar om man kan inplantera vitsippor? Jag har haft en lugn och skön dag. Väntade till 11 innan jag var klar med frukosten. Meckade sen ett bra tag med mina ljusnät och slingor. Blåaöver rosenbågen och vita över staketet. Det blir superfint. Funderar på utegran på innergården i år. Börjat ta fram innebelysningarna också. Det tar ju tid innan allt är uppe och bara två veckor till advent. Bestämt dag för det årliga glöggavsmakandet och pepparkaksbaket med en väninna, Jag måste hitta den optimala degen.

There are no impossible dreams, just our limited perception of what is possible.

Inga kommentarer: