Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2011-11-28

Kanske en släng av kräksjuka?

A-dag med personalen. Arbetat med Likabehandlingsplanen och lokala planeringar. Jag har mått illa hela dagen, men än så länge har det inte blivit mer. Några av lärarna har haft kräksjuka och också några elever. Ingen aptit. Trött. När jag kommit hem blev det två gammeldansk och en halv burk syltade vitlökar. Tron kan göra mycket ha ha. Om jag spyr så spyr jag ordentligt…eller så kommer det av sig. 
Härligt att komma hem till alla ljusen och den fina julstämningen där hemma. Jag skulle sätta upp tomtelandskapet till barnbarnen, men orka bara hälften innan jag lade av. Måste nog starta med betalning av räkningar innan jag inleder mitt meditationspass.


Livet är vad dina tankar gör det till.
Lär dig styra dem.

Inga kommentarer: