Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2010-12-16

Lyssnade på min kropp idag

I morse var det bara stopp ! STOPP, Jag lyssnade, sov till 11 och bara var. Missade julavslutningen på jobbet. Detta fick vara min ledsna dag. Jobbade hemma på em. Snöstormen tjöt därute. Snökaos i trafiken visades på TV. Flera ringde från jobbet. Oroligt. Kändes ändå skönt att vara hemma i säkerhet. Blev besviken på någon. Pratade med en vän sent på em. Vi insåg att det var lika illa med snöstormen i Norrland som här. En annan vän ringde, hade fastnat i Ystad på grund av vädret. Gick ut och skottade. Det slutade snöa. Jag måste försöka ta mej till jobbet imorgon. Måste hämta en del grejer och gå och ordna något på banken. Undrar hur det blir med julbordet imorgon kväll med vänner? Mår bättre igen. Försöker förändra, måste på sikt, men ödet är inte med mej just nu.

Inga kommentarer: